8 februari

Tjena!

Idag ar det dags for oss att lamna KL. Nar vi checkade ut imorse sa hade vi dock ingen aning om vart vi ville aka. Men till slut sa bestamde vi oss for Penang. Sa vi tod stadsbussen in till Bukit jalil station i hopp om att hitta nagra biljetter. Vilket inte var nagra storre problem. Innan vi ens hade klivit av bussen stod dom och skrek och slet i folk for att fa salja!
Nattbuss blev det,vilket ar bra for da slipper vi betala hotel i natt.mehee!

Nu ska vi ga och fordriva tiden med nagot annat.. Jag(emmlan) ska kopa mig ett par nya flippflopp iaf eftersom jag nyss klev sonder mina, buhu! Hatar att nya flippisar.. Sen hoppas vi pa att fa traffa Jenkan och ganget innan vi aker ocksa. Men eftersom inga telefoner fungerar har,sa ar det valdigt svart att fa tag pa varandra. Vi befinner ju oss inte i den minsta staden direkt,sa risken att springa pa varandra pa gatan lar inte vara allt for stor!





Kommentarer
Postat av: by

du kanske kan låna mallz platåflipps? :p

2011-02-09 @ 01:41:07
Postat av: by

du kan köpa likadana platåflipps som mallz :p

2011-02-09 @ 01:43:07
Postat av: Emmlan

haha,ja. Men nu rakar det vara sa att mallz har bytt ut sina mot nagon annans sist vi var pa ett internetcafe...

2011-02-09 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback