Rosanna is here

tjena tjena mittbena!

Tankte dra en liten snabb update!
Nu har ju ganget splittrat pa sig till olika stallen har pa  Koh samui. Malin befinner sig i Chaweng med sin far och bror. Sallan och Tove ar pa blablabla och jobbar infor den svenska festivalen som ar har nere. Och (jag)Emelie och Rosanna befinner sig ocksa i Chaweng.

Just nu bor vi pa ett jakligt schysst stalle, det ar frasht och det ligger precis brevid 7 eleven,burger king och mitt emot donken,och ja, vad mer begover man?barena och shoppingen ligger ett ogonkast darifran ocksa. Men trots det funderar vi dock pa att lyxa till det for oss sjalva och flytta ner till ett hotel langs stranden imorgon, dar tydligen dom flesta ungdommar bor (las karar). Det var riktigt fint och inte allt for dyrt. Sen att det ar beachparty dar varje kvall gor ju inte heller saken samre:)

Nae nu ska vi ta en shoppingrunda och sen ga och hitta oss nagot gott att ata.

HEJDO!


Har har vi en burned Rosanna!





Kommentarer
Postat av: moa

sorry att jag inte svara pa sms, har inga pengar kvar och kans onodigt att fylla pa nu nar jag lamnar landet,hoppas du fick tag pa jonna anda! Vi far horas pa fejjan eller nagot om var vi traffas nasta gang :) ha det gott i samui!

2011-02-26 @ 07:16:49
URL: http://moziz.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback