28 februari

eftersom jag har gratis internet i lägenheten som vi bor i så passar jag väl på att göra ett till inlägg. Nu är festivalen över och vi alla har haft en jätte rolig helg, tovan och malin har jobbat på festivalen och dom har även dom haft det kanon så som jag har fattat det, är liiiite avis över all gratis mat och sprit dom har fått, mehehhe. igår uppträdde anna bergendahl (dock missade jag,emmlan och rossan henne) och timbuktu, han var huuuur grym som helst och det var ett jävla drag när han körde sina gamla låtar. promoe kom även in i slutet och sjöng "mammas gata" tillsammans med timbuktu, gott snack.

eftersom det blev ganska sent igår så sov jag till runt 12 tiden, sen drog jag och pappa ner på stranden någon timme. sen tog vi mopparna till en krokodil farm där vi skulle kolla på krokodilshshow. när vi kommer fram och går in i salen där showen skulle vara så möts vi av en kungskobra. vi hade missat krokodilshowen och nu var det istället dags för "kingcobra show". som dom flesta där hemma vet så är jag livrädd för ormar och grinar nästan av att se dom på tv, så jag satt skakis och tårögd och kollade in i väggen under hela showen (vågade inte stå utanför lokalen för jag var rädd att ormen skulle fly och komma ut och äta upp mig eller något...) fyfan säger jag bara.












hihi, jag vågade iallafall hålla i en liten bebizzzzkrocks.. finns även en bild på pappa när han har en fet orm runt halsen, men eftersom jag inte vågar kolla på dom bilderna kan jag inte lägga upp dom. mehe


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback