13 januari

hej hopp, emmlan som talar!


Jag har precis kommit tillbaka efter mitt första gympass på 1,5 månad. Behöver jag ens berätta hur det gick? för det första hade jag glömt bort hur SVETTIGT det var att träna i denna värme.. Man flyter bort efter bara några minuter. och ja, för det andra så har jag varken muskler eller kondition kvar. Och det tackar vi väl alkoholen för.. eller? eheh...


Men jag tänkte försöka slänga iväg ett snabbt blogg inlägg nu eftersom jag har internet för tillfället.


Min födelsedag var toppen och den firades med en himla massa tequila och drinkar. Tanken var att vi skulle rida elefanter på dagen också,eller dagen, rättare sagt vi skulle bli hämtade halv 10 på morgonen. Men när dom kom och skulle hämta oss så var vi inte i det bästa skicket. Siste kvinna kom hem halv 8 på morgonen,så ja vi hoppade över det.  Sedan framåt kvällen piggna vi till och åt gomiddag med mina föräldrar och fortsatte sedan att fira min fördelsedag med några tequila och drinkar på grus!


Vi har nu tagit oss till phi phi och jag har lämnat tjejerna för att bo med mina föräldrar ett par dagar.
Jag tror aldrig att jag har uppskattat att få hotelfrukost så mycket som jag gör nu,haha.


Och juste, vi har även försökat oss med en liten moa i truppen. Hon ska resa runt med oss nu och det ska bli skit kul. Nu är det bara Emelie som fattas, men som förhoppningsvis dyker upp i febrruari:)


Nu ska jag iväg och möta upp tjejerna för lite käk på Thank you.


hejdooooo!


Kommentarer
Postat av: ingela

Uppdatera mera ;)

Ha det bäst och ta vara på varandra

2011-01-19 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback