hello sexy do you want a pepsi



heej bloggen!

Efter 4 nätter i Ao nang och 2 nätter på Phi Phi så är vi nu tillbaka i Patong. Brudarna måste ju få ta del av det riktiga festlivet här i thailand också. Så vi blir här i 4 nätter sedan åker by och muttan hem..buhu!Så jääkla tråkigt. vi funderar på att supa ner dom så att dom missar planet på onsdag morgon..hehe,vi har faktiskt fått tillåtelse.


 Men aja till nånting positivt, min (emmlan) älskade mamit och papit är äntligen här. och inte nog med att dom är här, dom hade med sig salta pingviner(!!!!) och marabou också. Så nu är livet riktigt underbart,mehe!


Annars då, vad har hänt sedan vi kom hit.. I lördags överraskade vi emelie på hennes födelsedag och självklart blev det en jäkla utgång. Och gårdagen tillbringade vi först på stranden och sedan körde vi tequilarace på våran favoritbar och ja.. mer behöver jag nog inte berätta.


Nu är brudarna och köper toast och jag ska gå och träffa mina föräldrar.

Valla skidorna och ha det bra i vinterlandet!:D ehehe puss




Poda Island








snopp-grotta på Prah nang


matbåt


utsikt från hotellet i Ao Nang




hehe..








hot spring













sådär, lite bilder från krabi och phi phi!

Videoblogg är påväg!:D


Kommentarer
Postat av: ingela

Inte ett dugg avundsjuk alls ....

Hoppas ni har det bäst och tar hand om varandra

2011-01-10 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback