6 mars

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag(malin n) drar iväg. Idag lämnar jag och emelie koh samui och sätter oss på en buss i 16 timmar, bussen tar oss till bangkok där vi blir kvar en natt, och sen drar vi vidare till koh chang som ska vara ett riktigt höjdar ställe, bra uteliv och fina ständer. Där stannar vi i ca en vecka innan vi möter upp tove och malin i vietnam.

Nu ska jag krama pappsen och mathias hejdå, känns förjävligt. har haft 2 sjukt bra veckor tillsammans med dom och känns jobbigt att säga hejdå, kan ju ta några månader innan vi ses igen. Pappa har sagt ett antal gånger "jag betalar din flygbiljett om du följer med hem nu", men NEJ. jag står på mig, jag vill inte missa vietnam, laos och bali.

Nu måste jag springa, Ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Pia

va på koh Chang för flera år seda och då var det ett lugnt paradis! Hoppas det fortf är lika fint men kanske lite mer röjj! Kul å läsa bloggen, ta hand om er :)

2011-03-07 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback