Kambodja Siem Reap!

Antligen efter 29h resande ar vi (Malin D) och Tove framme i Kambodja, Siem Reap och forsta intrycket ar hur bra som hellst! Vi motte upp Moa och gick och tog oss en Pizza, tankte inte sa mkt pa restaurangens namn som var happy pizza men efter att dom fragat om vi ville ha en happy pizza eller non happy forstod vi battre, sjalvklart kara forladrar avstod vi fran att ha gras i var mat, for denna gang iaf meheeh :)

Efter lite mat i magen rakade vi traska in pa nattmarknaden vilket vara overfulla vaskor nog hoppats pa att vi inte skulle ha gjort, sjukt bra och billig shopping med massa nya saker som vi inte sett i de tidigare landerna sa vi kunde inte motsta frastelsen och fragan hur vi ska fa ner allt i vaskorna far bli morondagens problem man det ska packas..

Eftersom vara fotter var lite trotta efter shoppingen unnade vi oss lite fotmassage som kostade oss ca 12 kr for 30 min, Fantastiska skont ma jag saga!





Och just ja mamma och pappa, gav mig sjalv en fodelsedagspresent och gjorde en bambutatuering mohahha!


Kommentarer
Postat av: ingela

Det vet jag väl :)

Nu tycker jag faktiskt att du kan åka hem, för jag vill ha dej här ju :)

Kramisar

2011-03-09 @ 07:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback