12 mars

.. Jag (mallz) kande mig lite battre i magen igar, vilket alltsa ledde till en utgang. Vi kande att vi inte kunde lamna koh chang utan att ha testat pa partylivet och eftersom det var beachparty pa stranden dar vi bor sa var det klart att vi skulle dit, och det angrar vi absolut inte. vi hade riktigt trevligt med massa brudar fran sverige som vi har traffat har. Kanns riktigt trakigt att vi maste lamna det har stallet nu nar man traffat massa trevligt folk, men vi ska ju till vietnam pa mandag/tisdag sa vi maste tillbaka till bangkok for att fixa visum.

hur som helst..imorse vaknade bade jag och emelie och kande oss valdigt bakissjuka...mhmmm perfekt, da tar vi en heldag i sangen med massa gotta tankte vi. Nej men da kom vi ju pa att vi hade bokat en elefanttrekking i djungeln klockan halv 12, och eftersom vi redan hade betalat och allt sa var det val lika bra att ta sig upp pa den skiten da. Helt forstorda satt vi pa dom dar jakla elefanterna i 2 timmar...men det vare faktiskt vart! vi fick namligen stanna vid en liten vattenhala dar vi fick bada...MED ELEFANTERNA. huuuur coolt som helst om jag far saga det sjalv.. Nar vi sen kom tillbaka sa var tanken att vi skulle hinna med nagra soltimmar med brudarna eftersom det ar varan sista dag, men bade jag och emelie var som sagt helt forstorda sa vi la oss och sov i sangen istallet. bjuppar pa lite bilder fran dom senaste dagarna och en fantastiskt trakig videoblogg. 



footscrub


filmkvall


























sadar! och har ni den troligt roliga videobloggen.
ENJOY




puss och smek

Kommentarer
Postat av: lindis

kom heeeem nuråå.. det är inte kul längre! SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG!!!!!!1

2011-03-12 @ 15:07:37
Postat av: Rogga

najs rum:) Såg att fröken göstasson funnit en ny hinka m innehåll!:)

2011-03-12 @ 18:17:50
Postat av: mathias

haha. "det är tamefan skit på väggen", dra mig sid åt helvete vad ni är retard båda två!

2011-03-12 @ 20:20:00
Postat av: Lotta

Nu känner du dig väl som hemma gumman, ditt rum är ju nästan i samma skick:)))

2011-03-13 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback