Koh tao, 2 mars

Savadikaaaaa!

Tankte beratta lite vad som har hant pa min(emelie) och Rosannas sida dom senaste dagarna.
Efter att ha varit pa koh samui i en vecka sa tog vi baten over till Koh tao for att stanna dar i 3 natter.
pa en gang nar vi kom fram hyrde vi oss en moppe att ha har under tiden. Sa vi for runt on och besokte narga view points som finns har pa on. Och nar vi sedan ar pa vag hem sa far vi syn pa ett 24 hours nurseplace, sa jag sager till rosanna att jag nu kanske borde passa pa att kolla upp mina skumma infekterade myggbett(?) msom jag har haft i minst 1 vecka..
Nar vi kommer in sa visar jag mina bett och alla blir som hysteriska.. Sa efter att ha tvattat saren dar nu i 3 dagar och fatt pencillin, sa far jag inte bada pa minst en vecka och helst inte vistas ute i varmen.. Kul.. den var ju bra. Var fasen ska man befinna sig i thailand dar det inte ar varmt? vi ar backpackers, in har inte fasen har vo ac pa vara rum... Och for er som har undrat sa var det inte vanliga myggbett,utan nagon annant som jag inte minns vad dom heter.

aja,annars sa tog vi longtail bat ena dagen ut till en strand som heter Sai nuan ,som var liten och mysig o dar vattnet var alldeles klart. Pa kvallen motte vi upp en svensk tjej som vi traffade pavagen hit till koh tao, for en middag langs stranden.

Sen idag har vi varit pa en lang battur med 4 andra svenska grabbar, som gick on runt. Kul for mig som inte kunde lamna baten... hehe, men vad gor man inte for sin kara van som aldrig snorklat tidigare:D

juste, kanske ska lagga till sista,(forhoppningsvis) handelsen har pa on. Nar vi ska lamna tillbaka moppen pastar dom att vi har haft sonder framskarmen och repat moppen pa sidan. Vilket vi sjalvklart inte har gjort. och vill darfor att vi ska punga ut 7000 spann.. HELLNO sager vi! och efter att ha fallt nagra tarar,skrikit ocg haft oss till nagon som inte fattar engelska.Sa efter 1 timme la vi fram 1500 och sa att det var vara sista pengar och att  vi inte kunde betala mer. Sa efter ett tag gav han med sig och jag fick mitt pass tillbaka! kul,javligt kul att lura tjejer pa pengar. Som tjej ar man chanslos, det ar bara att betala..

Men nu ska vi kila ivag och ata och njuta av vara sista kvall har pa on:)

CAIO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback